მენიუ
banner banner

HR მენეჯმენტი და რეკრუტინგის პრაქტიკა




Video thumbnail

✨ შემოგვიერთდი 15 მაისს, 20:00 საათზე HR მენეჯმენტი და რეკრუტინგის პრაქტიკის უფასო ლექციაზე

🤗 შეხვედრას წარუძღვებიან სმარტ აკადემიის, HR მენეჯმენტი და რეკრუტინგის პრაქტიკის ლექტორები: ლიკა კოვზირიძე, ლამრი გორგუჩაძე და სოფიო კაჭარავა, რომლებიც ისაუბრებენ HR მენეჯერის როლისა და ადამიანური რესურსების მართვის ძირითადი პრინციპების შესახებ და მიმოიხილავენ სასწავლო პროგრამას, რომელსაც სმარტ აკადემიაში უძღვებიან.


ლექტორების შესახებ

ლიკა კოვზირიძე

🔹ბიზნეს საკონსულტაციო და მომსახურების კომპანია SMART Support-ის  მმართველი პარტნიორი;

🔹20+ წლიანი სამუშაო გამოცდილება სხვადასხვა მიმართულებით (კვლევითი, HR, საოპერაციო);

🔹ასევე აქვს სამუშაო  გამოცდილება წამყვან საერთაშორისო და ქართულ კომპანიებში, სხვადასხვა ინდუსტრიებში (FMCG, საკონსულტაციო,  საბანკო, სამშენებლო);

🔹არის საერთაშორისო ქოუჩინგის სკოლის, ერიქსონის სერტიფიცირებული ქოუჩი.


ლამრი გორგუჩაძე

🔹ბიზნეს საკონსულტაციო და მომსახურების კომპანია SMART Support-ის  თანადამფუძნებელი, შერჩევის მიმართულების ლიდი;

🔹19  წლიანი სამუშაო გამოცდილებით სხვადსასხვა სფეროში (Telecommunications, Furniture and Home Furnishings Manufacturing);

🔹5 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით HR -ში, შერჩევის მიმართულებით

🔹იცნობს სხვადასხვა ინდუსტრიის მახასიათებლებს (ტელეკომუნიკაციები, Retail, საბანკო, სამშენებლო, FMCG და ა.შ;

🔹ადამიანების ფსიქოტიპების შემსწავლელი სისტემა , "ენეაგრამის", პროგრამის კურსდამთავრებული.


სოფო კაჭარავა

🔹ბიზნეს საკონსულტაციო და მომსახურების კომპანია SMART Support-ის  პარტნიორი, განვითარების მიმართულების ლიდი;

🔹5 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით HR-ში შერჩევის მიმართულებით.

🔹იცნობს IT & Tech Recruitment-ის პრინციპებს;

🔹მუშაობდა სხვადასხვა ინდუსტრიის წარმომადგენელ კომპანიებთან და იცნობს მათ სპეციფიკებს;

🔹გარდა ძირითადი საქმიანობისა, მუშაობდა პროცესების გაციფრულებასა და ოპტიმიზაციაზე;

🔹აქვს მართვისა და საზოგადოებრივ მეცნიერებათა სკოლის ბაკალავრის ხარისხი.


🥰 დარეგისტრირდი შეხვედრაზე და შეინახე დასწრების ბმული



კონსულტაციისთვის დაგვიკავშირდი 591 67 00 67



სხვა კურსები

ვიდეო მონტაჟი - ADOBE PREMIERE PRO

ვიდეო მონტაჟი - ADOBE PREMIERE PRO

სასწავლო კურსი მონაწილეებს მისცემს ვიდეო ედითინგის პრაქტიკულ ცოდნასა და გამოცდილებას. კურსი მოიცავს სხვადასხვა ტექნიკას, ინსტრუმენტებს და პროგრამებს, რომლებიც საჭიროა მაღალი ხარისხის ვიდეოების შესაქმნელად.
ვიზუალური ბრენდინგის არტ დაირექშენი

ვიზუალური ბრენდინგის არტ დაირექშენი

ვიზუალური ბრენდინგის არტ-დაირექშენის კურსის მიზანია სტუდენტებმა დაინახონ მეტი შესაძლებობები დიზაინის პროცესში, აიმაღლონ კრეატიული ფიქრის უნარი და უფრო ნათლად და ორგანიზებულად შეძლონ გაუძღვნენ სხვადასხვა სირთულის დიზაინ პროცესებს, როგორც მარტო, ასევე, გუნდთან მუშაობის დროს.
FRONT-END DEVELOPMENT & SEO კურსი

FRONT-END DEVELOPMENT & SEO კურსი

ფრონტ ენდ დეველოპმენტი ერთ-ერთი მოთხოვნადი მიმართულებაა მსოფლიო ბაზარზე. კურსის ფარგლებში მსმენელს შესაძლებლობა ექნება დაეუფლოს და გაერკვეს ფრონტ ენდ დეველოპმენტის პრინციპებში და შეიძინოს ყველა საჭირო უნარი საკუთარი ვებ გვერდის ასაწყობად და ამ მიმართულებით კარიერის შესაქმნელად.
სოციალური მედია ედვერთაიზინგის კურსი

სოციალური მედია ედვერთაიზინგის კურსი

კურსის მიზანია მოამზადოს ედვერთაიზერი, რომელიც დაგეგმავს სარეკლამო სტრატეგიას სოციალური მედიისთვის, შექმნის სხვადასხვა ტიპის რეკლამას წამყვან სოციალურ არხებში და გააანალიზებს და გააუმჯობესებს შედეგებს.
PR, EVENT BRANDING & MANAGEMENT

PR, EVENT BRANDING & MANAGEMENT

კურსის მიზანია მსმენელებს გააცნოს PR-ის, ციფრული და სოციალური მედიის, ბრენდინგის, რეპუტაციის მართვის საფუძვლები ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების ჭრილში. ივენთ მენეჯმენტის ლექციებზე სტუდენტებს შესაძლებლობა ექნებათ გაიცნონ ღონისძიებების ბრენდინგისა და მართვის თეორიული და პრაქტიკული ასპექტები, განივითარონ ღონისძიებების ეფექტური კონცეფციის შემუშავების, დაგეგმვისა და მართვის უნარები, ასევე, ხელი შეუწყონ მათ კრეატიულ და სტრატეგიულ აზროვნებას.
ბუღალტერია და საგადასახადო კოდექსი პრაქტიკაში

ბუღალტერია და საგადასახადო კოდექსი პრაქტიკაში

აღნიშნული საბაზისო საბუღალტრო კურსის მთავარი მიზანია მონაწილეებს მისცეს ფუნდამენტური ცოდნა და ძირითადი უნარები, რათა ეზიარონ აღრიცხვის ძირითად პრინციპებს.
პროდუქტის მარკეტინგი: სტრატეგია, ანალიზი და პრაქტიკა

პროდუქტის მარკეტინგი: სტრატეგია, ანალიზი და პრაქტიკა

კურსში შეიტყობ, რომ პროდუქტის მარკეტინგი არის სახელმძღვანელო, რომელიც ეხმარება პროდუქტს იპოვოს სწორი გზა მომხმარებლებისკენ. ეს გულისხმობს მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღებას იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა ვისაუბროთ პროდუქტზე, როგორ გავყიდოთ ეფექტურად და დავწრმუნდეთ, რომ არსებულ და პოტენციურ მომხმარებელს კარგად ესმის მისი ღირებულება.

ყველა კურსი