მენიუ
banner banner

ციფრული პროდუქტების ტესტირება - ყველაფერი კურსის შესახებ



✨ 12 მაისს, 19:00 საათზე, სმარტ აკადემია და Software Testers Academy გიწვევს ღია ლექციაზე: “ციფრული პროდუქტების ტესტირება - ყველაფერი კურსის შესახებ”


☀️ თაკო აბრამაშვილი წარმოგვიდგენს განახლებულ პროგრამას და ისაუბრებს შემდეგ საკითხებზე: 

🔹 რამდენად მოთხოვნადია პროგრამული უზრუნველყოფის ტესტერის პროფესია? 

🔹 რა მოვალეობები და უნარები აქვს პროგრამული უზრუნველყოფის ტესტერს? 

🔹 რა ტიპის კომპანიებშია შესაძლებელი დასაქმება? 

🔹 რამდენია ანაზღაურება როგორც ლოკალურ, ისე გლობალურ ბაზარზე? 

🔹 რამდენ ხანშია შესაძლებელი პროგრამული უზრუნველყოფის ტესტირების შესწავლა?


👩  ვინ არის თაკო აბრამიშვილი?

🟡 თაკო აბრამაშვილს აქვს 6 წლამდე გამოცდილება IT სფეროში, ძირითადი დომეინები: ბანკინგი, ელ.კომერცია, Big data

🟡 3 წელი იკავებდა ტესტერის პოზიციას სფეისში და პასუხისმგებელი იყო 2 ქვეყნის პროექტზე

🟡 1 წელი მუშაობდა ამერიკულ კომპანია mrkt.ge-ში, გუნდის ხელმძღვანელის პოზიციაზე, სადაც მუშაობდა ელექტრონული გაყიდვების პლატფორმაზე

🟡 ბოლო 2 წელია მუშაობს საერთაშორისო კომპანია EPAM-ში


🙌 დასწრება თავისუფალია

🤗 დარეგისტრირდი ღია ლექციაზე და შეინახე დასწრების ბმული


 

კონსულტაციისთვის დაგვიკავშირდი 591 67 00 67



სხვა კურსები

SCRUM PRODUCT OWNERSHIP/PRODUCT MANAGEMENT

SCRUM PRODUCT OWNERSHIP/PRODUCT MANAGEMENT

SCRUM PRODUCT OWNERSHIP-ის კურსის მიზანია, დამწყებ სტუდენტებს გააცნოს Product Owner-ის როლი, SCRUM-ის მუშაობის პრინციპები და პროდუქტის განვითარებისა და მართვის პრაქტიკული ტექნიკები. კურსი ფოკუსირებულია გამოცდილებით სწავლაზე, რეალურ მაგალითებსა და ინტერაქტიულ სავარჯიშოებზე, რათა სტუდენტებმა მარტივად აითვისონ პროდუქტის მართვის საფუძვლები.
MS EXCEL-ის საბაზისო კურსი

MS EXCEL-ის საბაზისო კურსი

კურსის მიზანია სტუდენტმა მიიღოს პრაქტიკული გამოცდილება საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით ეკონომიკური პროცესების მოდელირებიასა და ბიზნეს სიტუაციების ანალიზში.
MS EXCEL-ის საბაზისო კურსი

MS EXCEL-ის საბაზისო კურსი

კურსის მიზანია სტუდენტმა მიიღოს პრაქტიკული გამოცდილება საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით ეკონომიკური პროცესების მოდელირებიასა და ბიზნეს სიტუაციების ანალიზში.
სოციალური მედია მარკეტინგის კურსი

სოციალური მედია მარკეტინგის კურსი

სოციალური მედიის მარკეტინგის კურსი აგებულია სოციალური მედია სტრატეგიის რვა საფეხურიანი მოდელის ირგვლივ, შესაბამისად, სასწავლო მასალა არის თანმიმდევრული და ლოგიკური, ხოლო სტუდენტს ეძლევა საშუალება ააწყოს ისეთი სოციალური მედია სტრატეგია, რომლის მეშვეობითაც მიაღწევს სასურველ მარკეტინგულ მიზნებს.
Mobile App Development with React Native

Mobile App Development with React Native

კურსის მიზანია სტუდენტებს მისცეს მყარი ფუნდამენტი React Native-ზე დაფუძნებული მცირე და საშუალო ზომის mobile აპლიკაციების შესაქმნელად და მოამზადოს სტუდენტი ამ მიმართულებით ჯუნიორ პოზიციაზე დასასაქმებლად.
პროდუქტის მარკეტინგი: სტრატეგია, ანალიზი და პრაქტიკა

პროდუქტის მარკეტინგი: სტრატეგია, ანალიზი და პრაქტიკა

კურსში შეიტყობ, რომ პროდუქტის მარკეტინგი არის სახელმძღვანელო, რომელიც ეხმარება პროდუქტს იპოვოს სწორი გზა მომხმარებლებისკენ. ეს გულისხმობს მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღებას იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა ვისაუბროთ პროდუქტზე, როგორ გავყიდოთ ეფექტურად და დავწრმუნდეთ, რომ არსებულ და პოტენციურ მომხმარებელს კარგად ესმის მისი ღირებულება.

ყველა კურსი