Facebook pixel
მენიუ

პერსონალური ბრენდინგის ვორქშოფი

პერსონალური ბრენდინგის ვორქშოფი

ღირებულება - 50 ₾

ყველა ბილეთი გაყიდულია

თვლით, რომ პერსონალური ბრენდი ჯერ არ გაქვთ? ან თუ გაქვთ არ იცით, როგორ გამოიყენოთ? 

მაშინ პერსონალური ბრენდინგის ვორქშოფზე გაიგებთ:

თუ მიგაჩნიათ, რომ თქვენი ყველაზე დიდი კაპიტალი პერსონალური ბრენდია, მაგრამ ფიქრობთ, რომ მის შექმნას ბევრი დრო, რესურსი და ფინანსები სჭირდება, ვორქშოფზე გაიგებთ:

ვირქშოფის ფორმატი მოიცავს სავარჯიშოებს, პრაქტიკულ მუშაობას და დისკუსიას. შედეგად ყველა მონაწილე შეძლებს თავად გაწეროს საკუთარი ბრენდის ფორმულა,  დაგეგმოს მისი ეფექტური აქტივიზაცია და აღმოაჩინოს მონეტიზაციის ახალი წყაროები.

სპიკერის შესახებ:

• ნინო წითლანაძე არის Nino Tsitlanadze Consultancy დამფუძნებელი, პერსონალური ბრენდინგის & კრეატიული კომუნიკაციის კონსულტანტი;

• აქვს 15-წლიანი გამოცდილება კომუნიკაციებსა და შემოქმედებით ინდუსტრიებში;

• არის ალტერბრიჯის უნივერსიტეტის ასისტენტ-პროფესორი. ასევე GIPA-ს, საქართველოს უნივერსიტეტის და თბილისის სახელმწიფო სამხატვრო აკადემიის მოწვეული ლექტორი;

• Creative Industries Platform-ის თანადამფუძნებელი და დირექტორი;

• PR ასოციაციის აღმასრულებელი მდივანი;

• ტრენერთა ასოციაციის ასოცირებული წევრი.

ვორქშოფი ჩატარდება 22 ივლისს, 20:00-ზე, Google meet-ის პლატფორმაზე

ბილეთის ფასი
1 ადამიანი - 50 ლარი
2 ადამიანი - 60 ლარი