ნიკო ჯავახიშვილი
Marketing & Branding Expert, Researcher
- ნიკო ჯავახიშვილი არის 20+ წლიანი გამოცდილების მქონე მარკეტინგისა და ბრენდინგის ექსპერტი. ამჟამად ის მუშაობს ბრენდისა და ხელოვნური ინტელექტის გადაკვეთაზე და დოქტორანტურაში ატარებს კვლევას კოგნიტური ფსიქოლოგიის, ბრენდინგისა და AI-ის მიმართულებით;
- ნიკო არის Brandergate-ის დამფუძნებელი და მთავარი მკვლევარი და 2018 წლიდან ავითარებს „Artificial Branding Intelligence“-ის კონცეფციას. ასევე არის AI-ზე დაფუძნებული მარკეტინგული პლეატფორმის — Brandwise-ის დამფუძნებელი/მრჩეველი;
- მანამდე, ნიკომ დააარსა და ხელმძღვანელობდა Creative Minds' Union-ს (ლონდონი) და იყო ACT — Analysis and Consulting Team-ის თანადამფუძნებელი, რომელიც ერთ-ერთი უმსხვილესი ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანიაა აღმოსავლეთ ევროპაში. კარიერა დაიწყო IPM Market Intelligence-ში საკონსულტაციო მიმართულების ხელმძღვანელის პოზიციაზე;
- ნიკოს მიღებული აქვს სამედიცინო განათლება კლინიკური ფსიქოლოგიის მიმართულებით, ფლობს IMC სერტიფიკატებს MGI Management Institute, NY-დან და გაიარა ინტენსიური სტაჟირება UC Davis-ში ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების სპეციალიზაციით;
- გამოირჩევა ღრმა ექსპერტიზით ბრენდის სტრატეგიასა და AI-ს მიღმა, აქვს მდიდარი გამოცდილება მარკეტინგის ლიდერობასა და საერთაშორისო ტექნოლოგიური და საკონსულტაციო პროექტების მართვაში.